czwartek, 18 października 2012

Podsumowanie i losowanie:)


pora podsumować tagowe wyzwanie Przyjaciółki...
zobaczcie jakie wspaniałe i inspirujące prace powstały:

 Inka:




Siwka:



Brunetka:



Boei:



Scrapirinha:



Pinezka:



Ina:



Karola:



Kasiaa:



a teraz najważniejsze...losowanie książeczki wśród uczestniczek wyzwania...
przyjęłam kolejność, w jakiej linkowałyście prace:

 
szczęśliwy numer 6 to Pinezka!!!:))...gratulacje!!!:))

proszę o adres do wysyłki na mojego maila (na mojej stronie w profilu)

dziękuję wszystkim za udział w wyzwaniu i  zapraszam na kolejne, te trwające i nadchodzące:)

miłego dnia:)
Guriana:)


3 komentarze:

Agata Pinezkowa pisze...

AAAA!!! a tak sobie po cichu marzyłam, że może to do mnie... cieszę się niezmiernie! :*

gurka_krolowa pisze...

Gratulacje Pinezko :D niech Twoje oczy cieszą się widokiem tych cudnych prac, zazdroszczę Ci xD!

Boei pisze...

Gratulacje! Ale masz fajnie, Pinezko;)