środa, 26 września 2012

Przyjaciółki...z gościnnymi projektantkami:)

Witam w kolejnym tagowo-journalowym wyzwaniu...z niespodzianką:)

zanim przejdziemy do kolejnego tematu, podsumowanie poprzedniego: Beztroskie popołudnie...
oto jak je sobie wyobrażają:

scrapirinha:


Licho:


Inka:


Karola:


dziękujemy za wszystkie interpretacje i życzymy samego beztroskiego czasu:)


kolejny temat naszego tagowego journala, to : PRZYJACIÓŁKI...

zobaczcie, jak przyjaźnią się:

Urtica:


Martyna:

Guru:

Tusia:

Belladonna:


Guriana:

a teraz zapowiadana niespodzianka...:)
zaprosiłam do tego wyzwania kilka utalentowanych dziewczyn, 
które również przygotowały tagi na dzisiejsze wyzwanie:




2:16 :


wszystkie dzisiaj zaprezentowane przez projektantki tagi złożą się na tagową książeczkę...
losowo wybrany uczestnik tego wyzwania stanie się jej szczęśliwym posiadaczem:))
tak więc zachęcamy do udziału, bo jest o co walczyć:))

miłej zabawy:))

Guriana:)

6 komentarzy:

gurka_krolowa pisze...

O rany! gościnne dały czadu :D jaka szkoda, że ja ich mieć nie mogę! xD są fantastyczne, a wszystkie razem wyglądają naprawdę oszałamiająco.

qedziorq pisze...

wow, świetne tagi! i temat inspirujący,a pomysł z wygraną kuszący

Martyna pisze...

a mi się łezka zakręciła na widok Miszelkowego - toż to ja i moja Amela! i ja nie mogę go mieć??? :((

gurka_krolowa pisze...

Martyna ahahaha xD no padłam!

alphabets pisze...

o mamo! tag Guru jest niesamowity!

Inka pisze...

no dobra -nie wytrzymałam-i jestem pierwsza ! tyle dobra w jednym miejscu -no i tak to potem jest -ręce świerzbią :)