wtorek, 17 stycznia 2012

MOO - sztuka na powierzchni 2,8cm x 7cm

Witam serdecznie !
Tym razem przygotowałam dla Was nową zabawę z MOO.
Dla tych co jeszcze nie próbowali swoich sił z tym wymiarem -  gorąco zachęcam!
Wycinamy mały kartonik  2,8cm x 7cm i umieszczamy na nim wszystko co nam tylko przyjdzie do głowy!

Ciągle trwa karnawał.... więc pozostajemy nadal w tych klimatach i tworzymy ...

KARNAWAŁOWE MOO

A to co dla Was przygotowałyśmy.

Urtica

Martyna

Annar

Na Wasze inspiracje czekamy do 30 stycznia.

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

4 komentarze:

asica.p pisze...

mialo byc posumowanie taga-chyba sie nie doczekam ;)

Magda Tomaszewska pisze...

Pierwszy raz zmierzyłam się z tym rozmiarem, ciekawe doświadczenie ;) Wasze prace jak zawsze świetne :)

Muszelia pisze...

Oooops, chyba pomyliłam wyzwania :D Nie mogę sama usunąć linku :D Dzięki za pomoc ... lub zrozumienie - późno już.

agi_78 pisze...

Wow to moje pierwsze MOO, ciekawe doświadczenie :) dopiero po przycięciu kartonika zdałam sobie sprawę jakie to maleństwo.