poniedziałek, 23 stycznia 2012

miłosna książeczka:)

dzisiaj rozpoczynamy nowy cykl tagowy...
niebawem Walentynki...będziemy więc w nieco "cieplejszym" nastroju:)
stwórzmy kolejną książeczkę...miłosną książeczkę  o uczuciach...w czterech odsłonach... w tygodniowych cyklach w każdy z czterech nadchodzących poniedziałków:)
 to wyzwanie z konkursem...
wśród najwytrwalszych uczestniczek, czyli takich, które wezmą udział w całym cyklu i dorobią do książeczki okładkę wylosujemy ten oto drewniany stempel:





pierwszy temat :
Miłość jest ślepa...

tak wygląda w interpretacji naszego zespołu:

Urtica:



Martyna:




Aboku:



Tusia:



Guriana:




Annar


Belladonna:



na Wasze miłosne interpretacje czekamy do 29 stycznia do północy:)


5 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Prosze uprzejmie o usunięcie mojego linka z numeru 2 bo weszło mi cos innego

Ania pisze...

Świetny pomysł na wyzwania tagowe! Dziękuję :***

Madzik pisze...

A mnie zapisało się jedno zdjęcie, reszta postu tutaj:
http://pasje-madzikh.blogspot.com/2012/01/tag.html

Ania S pisze...

I ja dołączam z moją interpretacją:)

Dorota Dołęga pisze...

o, świetnie, kolejna książeczka! może uda mi się nadrobić po sesji zaległości i dołączyć :)