czwartek, 11 sierpnia 2011

Podsumowanie pierwszego - ZIELONEGO TAGA

Witajcie ;)))
Dziękujemy za ogromną ilość zgłoszeń - 62 !!! Jesteśmy pod wielkim wrażeniem Waszych prac !!!
Dziś nasz najdłuższy post będzie troszkę przypominał trasę kolei Transsyberyjskiej :)
Ale zachęcam do obejrzenia zielonych widoczków :) WARTO !!! 

A za chwilkę w kolejnym poście pojawi się kolejny nowy kolor !



Adalira

Agata art


agea

Agnieszka
ajec

Alojek

ania

ania s

Asia3city

Asica.p

Ayeeda

Beata

Betik

caro78-Pysia

coco.nut

Danka M.

Deszczowa Mia

Dorotka

Edyta350

Ela17

Ewamaison

Ewik21

Huma

Ines

Inka

Iwonakra3

Jyoti

Kacperm200

Kamarek

Karola

Kobens

KOLOROWY Ptak

made by Aisia

Madzioza

mag349

Maggie

Malflu

Marika - Handmade

Marta

Marta

Mizia

MłodaKobieta

Molly

Mrouh

Nimucha

Nordstjerna

Novinka

Peninia

Roma

Rybiooka

Rydia

samara84

Selennea

silence

Songaja

Szafran

tengel27

Tores

Trzpiot

Viva

Zuzanka

żona swojego męża

Zrobiło się tutaj bardzo zielono ......
A już za chwilkę zapraszam na kolejny kolorek ;)

Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam ... ale gdyby się tak stało to proszę szybko dać mi znać !
Specjalne podziękowania dla naszej męskiej reprezentacji w Scrapbookingu :))))
Miło Was tu widzieć !

Jeszcze raz ogroooooomniaste podziękowania, że dołączyliście do naszej zabawy !

7 komentarzy:

Marysia Kustusz pisze...

Wszystkie prace piękne!:) a moja z racji układu alfabetycznego na samiutkim końcu.;)
Pozdrawiam i już myślę nad kolorem czerwonym!:)

KOLOROWY ptak pisze...

zabawa przednia :)
a ogrom prac tylko to potwierdza :)

przepiękne tagi!!!

Danka M. pisze...

Jest co oglądać ... piękne, pomysłowe, inspirujące prace!
Ta zabawa baaaaaaardzo mi się podoba!
Tak przeczuwałam, że kolejny czerwony będzie ... jednak coś z wiedźmy w sobie mam:)

Rybiooka pisze...

Wow !!! jeden kolor a każda praca inna :)

Edyta pisze...

Ale fantastyczna galeria. I tyle pomysłów...

Molly pisze...

wszystkie prace niezwykłe ;)) a jaka ilość! podziwiam autorkę posta, że dała radę wstawić te wszystkie zdjęcia - podejrzewam, że trwało to parę godzin :) :D

Karolcia pisze...

Ale ich dużo!! I wszystkie piękne.