środa, 27 kwietnia 2011

...dzień pełen niespodzianek ...

Witamy :)
Dziś będą dwie niespodzianki !
Pierwszą z nich jest nowe wyzwanie ATC, które przygotowała nasza nowa gościnna projektantka !
A zaproszenie przyjęła Martyna, która zdradzi nam kilka sekretów o sobie ...

Co mnie inspiruje? Najprostsze i pierwsze co mi się nasuwa na myśl, to otaczający mnie świat, taki jaki jest, ale też taki jakim nie jest, a jakim chciałabym, żeby był.
Bez czego nie mogę się obejść? Na pewno są to farby i jakikolwiek zadrukowany papier (np. gazeta albo strona ze starej książki), no i tusz distress walnut stain, który upycham wszędzie (nawet tam, gdzie go w ogóle w efekcie końcowym nie widać).
Najbardziej lubię takie prace, przy których tworzeniu jestem ubabrana po łokcie w farbie, tuszach i kleju (a po wszystkim muszę się szorować pumeksem, chociaż zazwyczaj czegoś tam nie dopatrzę... dlatego też chyba od 6 lat nie maluję paznokci ;). 

I czas na wyzwanie...

Wiosna, która szczęśliwie wreszcie do nas zawitała, budzi wiele skojarzeń: zieleń, pąki kwiatów, śpiew ptaków... Mnie kojarzy się również z ROWEREM :)
Taki też będzie temat mojego gościnnego wyzwania.
Stwórzcie ATC z rowerem, kwadrycyklem, tricyklem, bicyklem, tandemem...
Pokażcie swoją wizję wiosennej wycieczki lub przedstawcie jak wg Was prezentowali się na bicyklach nasi prapradziadkowie :) Możliwości są nieograniczone!

Martyna

Urtica

Annar

Aboku

Guriana

i na koniec tagowe, rowerowe ATC ;) od Guru 



Mamy również drugą niespodziankę !
Po raz kolejny WYCINANKA ufundowała dla Was nagrodę !!!
A jest nią potrójny zestaw nowych papierów CZERWCOWA NOC !
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy szczęśliwą osobę, która otrzyma nagrodę !
Gorąco zachęcamy do udziału w wyzwaniu z Martyną !

Na Wasze prace czekamy dwa tygodnie, do 10 maja !

Zapraszamy również do wymiany wszystkich zgłoszonych prac !
Chętnych prosimy o komentarz !

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

15 komentarzy:

Anna Baldwin pisze...

chyba jestem pierwsza :)zgłaszam się.

Martyna pisze...

Dziewczyny dziękuję! piękne prace :)

Peninia / Gosia pisze...

Fajne wyzwanie i prace:)Też się zgłaszam:)Pozdrawiam serdecznie:)

Kasia Krzymińska pisze...

Ja też już :)) Tym razem jednak nie zgłaszam się do wymiany bo wyjątkowo "ulubiłam" sobie moje ATC.
Cieszę się Martyno widząc Cię tu. Ciekawie było przeczytać co Cię inspiruje, bo uważam że prace masz wprost nieziemskie :)

Ania pisze...

Rewelacyny pomysł na wyzwanie, w sam raz na otwarcie sezonu rowerowego :)))
Zgłaszam się do wymiany, jeśli ktoś ma ochotę na pół roweru - przód lub tył do wyboru ;D

śląski festiwal rękodzieła pisze...

coś się nie mogę zalogować,więc pewnie jako śląski... to ja inkazklonowej ,jeśli pozwolicie się przyłaczyć.temat super -no to pierwszy raz !
www.inkazklonowej.blox.pl

Unknown pisze...

Mizia - fajny rower ;)
To chyba komplet pójdzie na wymianę ;)

Ania pisze...

@Annar: caałyy?? :/ no dobrze :D

Maggie pisze...

achh, no ja oczywiście się zgłaszam :D

Kathinna pisze...

Moje ATC też zostawiam sobie,mam co do niego plany :)

jola_zola pisze...

zrobione ATC, ale na razie nie zgłaszam go do wymiany bo powoli w moich wymiankach zaczynam się gubić... muszę ten mały haos opanować:):):)

Nordstjerna pisze...

Dopisuję się do wymiany, a że mam dwa różne, to na wymiankę idzie jedno - to bardziej kolorowe ATC :)

Dorota Dołęga pisze...

Ja też chętnie się wymienię - mam lekką tremę, bo to moje pierwsze atc, ale może jakoś ujdzie...

inka pisze...

szybciutko się zgłaszam do wymianki,bo trochę niejasno się wyraziłam ;)a chętnie zobaczę któryś z "rowerów" u siebie !
ps .teraz już normalnie się zaloguję ....

Boei pisze...

Również się zgłaszam:)