piątek, 11 marca 2011

Twinchies with inchies

Moje drogie zdolniachy :)
dziś mam dla Was zabawę z "calineczkami". Nazwa wpadła mi w oko szukając informacji o tych mini formach. Prawda, że urocza?
Trochę podstaw technicznych. Inchies to kwadrat o wielkości 1x1 cala (2,54 x 2,54 cm). Twinchies to podwojony rozmiar inchies czyli 2x2" (5,08x5,08 cm). Łacząc obie te formy, można stworzyć całkiem ciekawą pracę :) Można ją później wykorzystać w większych pracach np. albumy, skrapy itd.
Temat: Emocje.
Termin: 2 tygodnie czyli do 25 marca.
Całkowita dowolność twórcza, jedynym wymogiem jest to, że Wasza "calineczka" musi zawierać słowo/a - dosłownie lub w przenośni ukazujące emocje.

Zadanie do wykonania w 5 minut jak to Annar określiła xD
Spójrzcie zatem na "calineczki" projektantek:

Annar


maj

Urtica



Guru


Przypominam, że wspaniałe tekturowe przydasie ufundowane przez sklep WYCINANKA czekają na najciekawszą pracę ATC "Kobieta vintage". Warto powalczyć! :)

Swoje prace możecie również dodawać do naszej nowej galerii Flickr - Craft Artwork

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

oo i znów się cieszę na nowe wyzwanie :) bardzo ciekawe, a sama uwielbiam małe formy, właśnie dlatego, że można je później wykorzystać.

Bardzo podobają mi się Wasze emocje :)

gurka_krolowa pisze...

Karmeleiro to działaj, czekamy :)

Martyna pisze...

super wyzwanie!

Lejdi pisze...

no tak, jako totalny laik nie zauważyłam, że obie małe formy trzeba połączyć w jedno :)