środa, 16 lutego 2011

Gramy w domino :)

Witam :)
Dzisiaj będzie troszkę inaczej...
Tym razem zapraszam Was do wspólnej zabawy i pogrania ze mną w domino...

Klasyczne domino polega na przykładaniu do siebie kostek o takiej samej liczbie oczek.
W naszym, scrapowym dominie, płytki będziemy układać pasującymi do siebie tematami.

Zróbcie proszę kostkę domina o wymiarach 5 x 2,5 cm. Podzielcie ją na dwie połówki.  
Lewa połowa domina będzie Waszą interpretacją tematu KAWA, tak by pasowała do mojej, początkowej kostki, która wygląda tak:


Prawą połowę domina na razie pozostawcie pustą, ponieważ liczę na to, że znajdą się chętni do kontynuowania zabawy i zaproponują nam kolejny temat...

Proszę o podawanie w komentarzach propozycji kolejnego tematu, którym mogłybyśmy zapełnić kolejną połówkę naszego domina...

Nasza interpretacja wygląda tak :

Aboku:


Annar:


maj:




Urtica:



Mamy nadzieję, że znajdziecie chwilkę czasu i przyłączycie się do naszej zabawy !

Swoje prace możecie również dodawać do naszej nowej galerii Flickr - Craft Artwork

Temat KAWA będzie trwał do 1 marca :)

Bezpośrednie linki do blogów, Flickr czy innych stron z Waszymi pracami prosimy umieszczać poniżej:

12 komentarzy:

Tores- pisze...

Jak kawa, to ciacho koniecznie :)

Kasia Krzymińska pisze...

Jej, coraz mniejsze formy. I pomyśleć, że kiedyś wydawało mi się, że nic mniejszego niż ATC nie ma :D
Dla mnie dobrym tematem byłoby ogólnie gotowanie, lub np. ulubiony smak.

Rybiooka pisze...

:) Przyprawy, zapach,książka, gazeta :)

Anonimowy pisze...

Rewelka =] Jutro muszę zmajstrować pierwszego klocuszka =]

sabi-chic pisze...

ja znam mnóstwo ludzi co kawę łączą z papierosem więc może twórcze wyzwanko z tym "wstrętnym" nałogiem

ZUzanna pisze...

o jaaaa.. to dopiero maleństwo...!! Jak kawusia, to koniecznie filiżanka (kubek, szklanka)!! :)

Boei pisze...

Ciastko albo kawiarnia:)

ZUzanna pisze...

link wklejony :) pozdrawiam!

Ines pisze...

jestem za ciachem:D konieczne do kawy ... albo ploteczki:D wycięłam sobie prostokąty do domina i do MOO i gapię się jak sroka w gnat co na nich zrobić :D mam nadzieję że wyrobię się w terminie

lucy z mazur pisze...

Fajne wyzwanie,proponuję temat z czym mi kawa najbardziej smakuje

karitsa@ pisze...

mam nadzieję, że zdążę jeszcze wrzucić dziś coś swojego :)
proponuję coś "z innej beczki"... była kawa (czyli coś, bez czego nie wyobrażam sobie dnia), to niech będzie też coś tak samo dla mnie ważnego: SŁOŃCE, lub PIOSENKA :)

MILA25 pisze...

Mi kawa kojarzy się przede wszystkim z dobrą książką no i oczywiście z ciachem :)
Pozdrawiam Mila