poniedziałek, 21 lutego 2011

...coś mi mówi, że...

...ta zima jeszcze nie chce minąć
liczyłam po cichutku, że odejdzie wraz z podsumowaniem naszego przedwiosennego wyzwania. niestety, zima ani myśli odejść.
na szczęście możemy osłodzić sobie czas oczekiwania podziwianiem Waszych pięknych ATC!
oto co wyczarowałyście zmęczone wypatrywaniem wiosny:

Nimucha


Sabrinam


Berberis


Agnieszka


Boei


Rybiooka



Angel


Kolorowy Ptak


Czekoczyna


Nordstjerna


Tusia


prawda, że dodają otuchy wszystkie te kolorowe ptaki, kwiaty i motyle?

...a przed nami dalsza część zabawy: wymiana ATC
Dziewczyny - te z Was, które chciałyby wziąć udział w wymianie zapraszam do pozostawienia komentarza pod tym postem.
Na zgłoszenia czekamy do 26 lutego. Podsumowanie wymiany 28 lutego.

15 komentarzy:

Boei pisze...

Ja- oczywiście!;)

karitsa@ pisze...

Bardzo chętnie się zgłaszam :)
Biorąc pod uwagę, że niezbyt długo "siedzę w interesie", będzie to moja pierwsza wymiana ATC :)

Unknown pisze...

Prace są fantastyczne !
Przyłączam się oczywiście do wymiany.

Unknown pisze...

Jejku, ale wiosną zapachniało od Waszych prac. Są piękne.
To ja też bardzo chętnie przyłączę się do wymianki ATC.

sabi-chic pisze...

ja też:)

Kasia Krzymińska pisze...

Jaaaaa! :D Jestem pod wrażeniem ATCiaków, naprawdę każdy z nich mi się podoba! :))

Tusia Lech pisze...

I ja i ja oczywiście :)))

Nordstjerna pisze...

Ja też się zgłaszam, o ile wymieniamy to, co zrobiłyśmy i nie będę musiała robić jeszcze kilkunastu takich samych ateciaków (bo nawet bym nie miała z czego) ;-)

urtica pisze...

Nordstjerna - nie obawiaj się, nie będzie "taśmowej produkcji" :)wymieniamy to co jest - losowo dobierzemy kto dostanie czyje ATC

Dziewczyny! te z Was, które jeszcze nie mają ATC na nasz temat "przedwiosenne zmęczenie" oczywiście zapraszamy - ale musicie się zmobilizować i przesłać nam link do swoich prac najpóźniej 26 lutego!
czekamy z niecierpliwością.

angel pisze...

i ja, ja...

Joanna Oborska pisze...

Przyłączam się do wymiany, ale muszę uprzedzić, że mogę się spóźnić z wysłaniem, bo mam pocztę oddaloną o 20 km i bywam tam mniej więcej co dwa tygodnie i właśnie dziś dziś tam byłam ;) :)

KOLOROWY ptak pisze...

Też się chętnie dopiszę :)

Guriana pisze...

super...to moja pierwsza wymiana, więc nie mogę przegapić okazji:))

Kasia pisze...

Ja chętnie się przyłączę :)
Tutaj znajdziecie moje ATC

http://papierowywymiar.blogspot.com/2011/02/atc-przedwiosene-zmeczenie.html

Pozdrawiam!

KamaAW pisze...

To ja też bym się przyłączyć chciała.
A tu są moje ATC http://mojmalyskraweknieba.blogspot.com/2011/02/8.html